Μελισσοκομική Ζυγαριά


Στα χέρια μου έπεσε πέρυσι το καλοκαίρι μια μελισσοκομική ζυγαριά και συγκεκριμένα ένα από τα πρωτότυπα από το www.zygi.gr και τον κατασκευαστή της κο Θεόδωρο Μπελογιάννη. Ο Θόδωρος με βρήκε από το ιστολόγιο και μου ζήτησε να δοκιμάσω σαν πρώτος χρήστης την ζυγαριά του, σε πραγματικές συνθήκες και να του παραθέσω με την σειρά μου τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα μου σχετικά με την λειτουργία και τον τρόπο ζύγισης της. Δέχτηκα με μεγάλη χαρά να συμβάλω ενεργά και ουσιαστικά στην προσπάθεια του να φτιάξει ένα σύγχρονο εργαλείο, το οποίο θεωρώ πως είναι πλέον μονόδρομος για όλους τους μελισσοκόμους.

Ξεκινήσαμε από κοινού σχεδιάζοντας την βάση που θα περιελάμβανε τον μηχανισμό ζύγισης και στην συνέχεια αρχίσαμε τις μετρήσεις. Πέρασε σχεδόν μια ολόκληρη χρονιά μετρήσεων και εξομαλύνσεων έτσι ώστε να καταφέρουμε να φέρουμε την λειτουργία της στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η ανάλυση ζύγισης ρυθμίστηκε στα 20 γραμμάρια και σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, αλλά κυρίως με την τιμή της η οποία είναι ιδιαίτερα χαμηλή για τα μελισσοκομικά δεδομένα. Ο Θόδωρος κατασκεύασε μια ζυγαριά ιδιαίτερα ευέλικτη και προσιτή για τον επαγγελματία αλλά και τον ερασιτέχνη μελισσοκόμο.

Εγώ από την μεριά μου σαν ελάχιστο δείγμα της τιμής που μου έκανε ο Θοδωρής να με συμπεριλάβει στην ομάδα δοκιμών του, σας παραθέτω τις δικές μου μετρήσεις αλλά και συμπεράσματα τα όποια έχω για την συγκεκριμένη ζυγαριά. Πρόκειται για μια ζυγαριά αξιόπιστη ή οποία στο κομμάτι της ζύγισης έχει πολύ καλή ακρίβεια. Η ρύθμιση της είναι πολύ εύκολη και ο χρόνος διάρκειας των μπαταριών της υπέρ αρκετός. Είναι πραγματικά ένα μηχάνημα που απο την στιγμή που έπεσε στα χέρια μου, έχει γίνει πλέον απαραίτητο εργαλείο στην μελισσοκομική μου ενασχόληση. Τηλ. Επικοινωνίας 6976791123 Κος Θεόδωρος Μπελογιάννης.










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις